Helpme Bi türlü çıkarmayı beceremiyor okuduğum izlediğim herşeyi yapıyorum ama yok daha bir gegirmesini bile duymadık, doktor bugün matsil verdi umarım ise yarar
-efe- Helpme yediklerine dikkat et gaz yapacak şeyler yeme canım kimyon çayı iç kendin de günde 2 3 defa
gvnkbr Helpme metsille ilgili hiç işe yarayan sonuç yok bildiğim kadarıyla onun yerine rezene icir çocuğa 1kac çay kaşığı derler kaldiki bende aynı fikirdeyim bizede işe yaramadı gün içinde sab damla veriyorum gece yatmadan önce biogail bize onlar yaradı araştır istersen
Krmbraaa Helpme bezinin içine sogan koy tatlim bi kac parçaya ayır koy biraz kokar ama çıkarttırır Allah'ın izniyle
Elifsygn Rezene cayı İcin sutunuzde gecer bebege daha az gaz olur birde dut kurusu kaynatın bir cay kasıgı ıcırın. Gaz sancısına ıyı geliyor
Helpme gvnkbr bana da bugün biri matsili icirme ise yaramıyor dedi biogail al dedi onu aldık bakalm yarın ona başlıyacam günde beş damla dedi eczacı siz nasıl vermiştiniz acaba doğru mu, teşekkürler
gvnkbr Helpme doğru ben uyumadan gece 11gibi veriyorum sabaha kadar osuruk partisi 😂doğru demiş metsil bizede yaramadı
Helpme bambammom onuda duydum çok iyiymiş ama 4 aylıktan küçüklere verilmiyormus 40 günlük olduk bugün daha
fatimas27 Helpme ben de matsil kullandim canim fayda etmedi sonra bio gia aldim dene matsili canim memnun kalmassan doktoruna sor oyle kullan ve yediklerine dikkat et canim bi de iyice masaj yap sırtını ofele
Helpme fatimas27 yani çok bi ise yaramadı ama hiç yokken iyidir gibi bisey oldu bu yorumları alınca biogail aldrdm eşime yarın ona başlıyacam ne kdr kullanmıştınız eczacı günde bir kere beş damla dedi siz nasl uyhulamstnz 40 gunluguz
Duruduyguu Helpme matsil bi işe yaramıyor canım eger emziriyor san kimyon la rezeneyi demle sen iç 2-3 kaşıkta bebeğine ver bizde çok işe yaradı bebeğim 3 aylık hala veriyorum
Sinif177 Helpme benim bebeğim de çok nadir geğiriyor. Düşün 2-3 günde bir anca. Hal böyle olunca gaz bağırsaklarına iniyor. Uykudan yeni uyandığında sakinken ayşe öner in gaz masajını yapıyorum. Bizim işimizi gördü. Biogaia kullanıyoruz ve tane kimyon çayı içiyorum. Bebeğime de bir çay kaşığı veriyorum.
Duruduyguu Helpme canım ilaçları kullanıyoruz zaten çok vermeyeceksin 2-3 cay kaşığı eger hiç vermek istemiyorsan emziriyorsan sen iç sütünden gecer. Ben verdim halada veriyorum