Arkadaslar onceden 8,5-9.00 arasi uyuyup 00.30 ’a kadar deliksiz uyur, sonra iki saatte bir emek icin kalkardi. Simdi tamamen birakti bu duzeni. Yattigi saatten itibaren saat başı kalkiyor. Cogu zaman 1 saati bile bulmuyor. 4. Ay mahvetti bizi. Cok caresiz kaldim 😢 kullanip memnun kalan var mi?