cemre_-34 Kızlar bunu kullanan var mıdır ? Bebeğine olsun , saçlarına olsun , nasıl kullanıyoruz ? Dırek yedim de yağ gibi tadı pek hoşuma gitmedi bebegım de yemedi başka nasıl avantajlar var ?
gamzeci cemre_-34 kabizlik icin onerdiler banada aldım yemedi kızım iki üç defa yedi oda pek etki etmedi bizimkide dolapta öylece duruyor nette söyle bir bilgi buldum sizinle de paylaşayım Diyetisyen Beyza Uyan Diyor ki: Hindistan cevizi yağı anne sütü üretiminden sorumlu hormonun salgılanmasına yardımcı olan omega-3 yağ asitleri içerir. Anne sütü hormonlarını besler 🤩 Hindistan cevizi yağı sadece emzirme dönemindeki hormonları beslemekle kalmıyor, zayıflamanıza da yardımcı oluyor.
Mustininannesi06 cemre_-34 kendim kahveme katıyorum öyle kullaniyorum oğlumada sıvı hale getiriyorum sabah akşam 1 tatlı kaşığı veriyorum
cemre_-34 gamzeci bilgi için teşekkür ederim bu bilgi dışında saçlar ıyı geldiği de söyleniyor acaba ne kadar doğru :)
SooMin gamzeci Evet doğru Türk kahvesinin icine şeker niyetine attım direkt WC çıkartıyordu çok güzel bağırsak çalıştırıyor ve fark etmişti kg bakımından 🥰
cemre_-34 Mustininannesi06 peki ne için veriyorsunuz oğlunuza kilo alması için mi ? Bağırsak daki emilimi ıyı olsun diye mi ? Bnm kızım kg düşük kılo alsın diye aldım ama katı seklınde denedim verdıgim gibi çıkardı ağzından
gamzeci cemre_-34 evet saçlara sürüyor lar hatta gözler de oluşan torbalanma kaz ayağı bolgesi ona da iyi geliyor muş kaz ayağı için denemek istiyorum bende saça sürmeye cesaret edemedim kızıma mi sürsem acaba banyo öncesi filan mı uygulanıyor acaba
urazbasel cemre_-34 sabah tahin pekmezin içine benmari eritip koyarım. Sağlıklı yağlardandır h. Cevizi yağı fazla sıcaklığa maruz bırakmadığınız sürece her şeyde kullanabilirsiniz
cemre_-34 urazbasel benm Şuan buzdolapta duruyor kızım için aldım kılo alsın diye ama katı seklınde verınce hemen ağzından çıkarıyor birisi bekletip dışarda sıvı şeklinde veriyor Bnde öyle denesem yine faydası olur mu
durulandiniz cemre_-34 Ben dışarıda muhafaza ediyorum , kaşıkla sevmedi maalesef bene d vitamini şişesine koydum puf yapıyorum anlamıyor😂
_YanakReisinAnnesii durulandiniz yalnız yöntem çok iyi 🤌🏻benim oğlum da yemiyor mama içtiği dönem mamasına koyuyordum anlamıyordu ama mamayı bırakalı baya oldu artık veremiyorum bende deneyeyim bu yöntemi 👍🏻