Misscalifornia
Ben emziremedim sağıp veriyorum beslenme saatinde hala kalkıyoruz (1:30-2 saate bir)
Ayakta sallıyorum uykuya geçerken sonrasında beşinde devam ediyor hafif sallanmaya.
Size nasıl rahatse oda öyle rahat olacaktır.
Keşke emseydi tabi sağım inanılmaz zor 🥲
O uyuyor ben sağım başında bekliyorum inanılmaz zor geliyor özellikle geceleri. Ama canı sağolsun yapıcak bisi yok 🥹🤍
9 aylık bu arada