kaya97 2 saat salladığınız halde uyumuyorsa ya gazı vardır ya kaka yapamamıştır yada uykusu yokdur illa uyku saati diye o saatte unutmaya çalışmayın mesela uyumak istemiyorsa onu yoracak hareketler yaptırın uykusunun gelmesini saglayin. Bende hamakta sallayarak uyutuyordum yavaş yavaş onu bıraktık. Emziriuorum biraz mayışıyor daha sonra yatağa koyuyorum uyumamak için kendini kaldırıyor ben piş pişliyorum sonra biraz daha memeye alıyorum derken uyuyor ama bu her akşam böyle olmuyor bazen ısrarla sallanmak istiyor öyle olduğunda da ayağıma alıyorum çok hafif sallayıp duruyorum poposuna pişpis yapıyorum uyuyor öyle. Bazende yanına yatiyorun benim yuzumle oyunuyir ellerimde oynuyor sağa donuyor sola donuyor öyle kendi uyuyor. Bebeğe göre hareket ediyorum israrci olmuyorum çünkü ters tepiyor. Tamamen desteksiz uyutmaya karışıyım ben bebek bunlar temas seviyorlar. Çocuğun ağlatarak strese sokarak uyutmak iskence hem bebeğe hem anneye. Mesela uyku saati geldi ben uyutmaya çalışıyorum diyelim 20 dk yarım saat içinde uyumazsa geri kaldırıyorum biraz daha aktivite yapıp onu yoruyorum daha kolay uyuyor.