Sssdt Kızlar kızıma 8 ayar aldım bi tık daha uygun diye. Kararma falan yaparmı dıye sordum hayır dendi. Sonucta cocuk kullanacak her banyo yaptırdıgımda cıkartıp takamam kızım biraz huylu çünkü. Aranızda kullanan varmı kararrımı sizce