Merveisildakk8 benim oğlum memeyi bıraktıktan sonra (27 aylık) kolaylıkla babasıyla uyumayı tercih etti. Fakat şöyle ki konuşunca direk anlayan bir yapısı var. Karşımıza alıp bu zamana kadar bir bireymiş gibi her şeyi konuştuk. O yüzden hemen tamam anne, olur, anladım diyor mesela. Uzun uzun anlatıyorum nedeni ile beraber her şeyi. O yüzden sorun yaşamadık çok şükür. Bazen de Babam uyutsun diye ısrar ediyor hatta bazen eşim evde yoksa bile çağırırım gelir uyutur öyle gider 😂