KaranimEgem benim oğlum 3. Aydan itibaren ek gıdaya kadar seyrek dışkıladı. 8 gün yapmadığı oldu sadece bir kez fitil verdik. Sonrasında doktorumuz anne sütü alan bazı bebeklerde böyle olduğunu söyledi. 4. Günü geçtiğinde kilosuna göre dulcosoft veriyordum. Aynı zamanda probiyotik kullandım. Zamanla hem kendi yaptı hemde destekledim. Ek gıdaya geçince tamamen düzeldi şükür