Merhabalar kızlar oğlum 23 aylık oldu 28 Şubat’ta doğum günü var 2 yaşına girecek artık bende Ocak ayında sütten kesiyim diyorum ama çok kararsızım bı bıraktırmak istiyorum geceleri çok ağlayarak kalkıp beni emmek istiyor bide sanki bana ihtiyacı kalmayacak gibi bir duygusal düşünüyorum galiba büyüdüğünü kabullenmek zor kızımı da 20 aylıkken ayırmıştım sizce ne yapıyım ayirayim mi yoksa doğum günü geçsin mi bu arada kızımda da aynı duyguları yaşadım tabiki annem yanımdaydı o bakarken ayırmıştım kızımda şimdi 6 yaşında 1. Sınıfa gidiyor 😊