Oğlum 38+5’te 3515gr doğdu, bu zamana kadar her ay 1 kilo alarak anne sütüyle ilerledik. Ayın 30’unda 3 aylık olacağız ama bu ay boyu 58 cm’den 63’e çıkmış kilo almamış kilosu 5435gr’dı yine aynı. Şimdiye kadar hiç sütümden şüphem olmadı çünkü sağım yaptığımda bir biberonu dolduruyordum o yüzden iyice artmasın diye sağımı bıraktım. I mom latte süt arttırıcı tablet günde iki kez içiyordum keza onu da 1’e düşürdüm çünkü göğüslerim patlayacak gibiydi iki kez mastitin ucundan döndüm, oğlum meme emerken tazyikten boğulup duruyordu sürekli. Bu ay memelerim söndü terbiye oluyor diye düşündüm, bebeğim çok fazla meme reddi yaşadı atak dönemiyle birlikte, memede 3-5 dk durup ağlıyordu sakinleştirip 2-3 kez bu şekilde emzirip sonra bıraktım her seferinde memede çok fazla ağlıyor diye 15 dk aktif emmesini sağladım her emzirmede. Baktım mememden süt de geliyor sıkınca ataktandır diye düşündüm. Şimdi pilates topunda iki gündür zıp zıp zıplayarak emziriyorum daha iyi tutuyor ama bu ay kilo almamış olması çok canımı sıktı. Evdeki tartıyla bir bakayım dedim bakmaz olaydım. Doğum kilosunun 2 katına ulaşmış olması gerekiyormuş 3. Ayda yarın doktor kontrolümüz var kendimi çok kötü hissediyorum acaba aç mı kaldı bir aydır diye düşünmekten keşke daha erken farketseydim diye düşünmekten. Anneliğimi sorguluyorum iki gündür. Gece gündüz ağlayan huzursuz bir bebek de değil tek başıma desteksiz ilk bebeğim bakmaya çalışıyorum o yüzden anlayamadım belki de. Başına gelen var mı acaba böyle kilo almama durumu yarın doktora danışıp gerekirse mama takviyesi de yapıcam ama yine de tecrübeli annelerle dertleşmek istedim. 😢