zhra2032 Doğum yapalı 8 ay oldu, normal doğum yaptım, henüz daha adet görmüyorum, ama adetim gelicekmiş gibi bel ve karın ağrısı yaşıyorum ayın belli dönemlerinde normal mi sizce acaba? Benim gibi olan varmı aranızda🤷🏻♀️