Merhaba arkadaşlar. Geçenlerde takip ettiğim bir sayfa vardı. Maalesef sayfanın sahibi kanserden vefat etti. İki tane küçük çocuk bıraktı. Biri iki buçuk diğeri daha bir yaşını dolduracaktı. Hiç unutamıyorum. Çok üzülüyorum kalbim dayanmıyor. Bebeklerin annesiz kalması. YA benim bebeğimde annesiz kalırsa, anne gibisi var mı 😢