Bebeğim 2 ay 22 günlük
Sütüm yetmiyor diye mamaya başlamıştık 1 aylıkken çok güzel içiyordu hatta önlüğü takınca musmutlu olup 60-90cc mamasını komple bitiriyordu ama son 2 haftadır bir şey oldu asla içmiyor biberonu ağzına götürdüğümde ağlamaya başlıyor ortalığı yıkıyor ilk mamamız sma comforttu devamlı onu içirdik beğenmiyor diye düşünüp hipp aldım onuda içmiyor ilk biberonumuz chicco beğenmiyor diye philips avent aldık onuda kabul etmiyor ne yapmalıyım yardım istiyorum bu durumu yaşayan var mı ???
Şuan sadece emmek istiyor memeden hiç ayrılmıyor memeden de sütüm az geliyor bu sefer memedeyken sinirleniyor :((