Arkadaşlar merhaba, kızım 21 aylık gelişimi geri biraz. Emziremediim hiç. Mamaya devam ediyorum ama gelişimi geri. Kilosu çok duşuk iştahı da yok. Kulağı sürekli enfeksyon da kapıyor bende ne yapacagımı şaşırdım. İçinizde cocuklarına bu aydaki cocuklara balık yağı ya da farklı vitaminler veren etkisini gören varsa yardımcı olursa cok sevinirim🌺🙏