Merhaba sevgili anneler 1 buçuk aylık bebeğim var. Sezaryen doğum yaptım mecburi. Ama bebeğimin başı şekilsiz uzun sizinde böyle oldumu düzelirmi ne yaparsam düzelir. Doktora sordum sezaryen de çok asılmışlar başını dedi bn böyle kalmasından korkuyorum