123aa ayyzeyy466 romatizma için belirleyici etkenlerden biri aso değeridir adı normal crp.biraz yüksek o da enfeksiyon var demektir
_YanakReisinAnnesii ayyzeyy466 enfeksiyonunuz var biraz muhtemelen ağrılarınız varsa hastalık hali vs ondan kaynaklıdır. Antibiyotik ile birkaç güne geçer inşallah hepsi, geçmiş olsun.
aslymom ayyzeyy466 bu tahlillerden belli olmaz ki bakıcaz dediler mi RF değeri var sadece normal çıkmış bunlara göre gayet iyisiniz pıhtılaşma oranı falan bakmışlar kan durumu hepsi normal
aslymom ayyzeyy466 akciğerde falan bronşitseniz çekersiniz yani belirtileri de bağlı ya da sinüzit belki mesela