Bebislerhakkinda safis619_ 15ayligim, ilk 20gundwn sonra rahatlamistim, bel ağrılarım cocuk ayaklaninca gecti ,dikis yerim artık hissiyatsiz değil, rengi açıldı, hicbi sizi vs olmuyor,karnıma vursa bebegim asla acimiyor:) süreç boyle
merve034 basak1336 benim 20 gün oldu çok şükür şuanda kendi ihtiyaçlarımı gideriyorum 🙏 bisey sormak isterim size daha tecrübeli olduğunuz için, arada dizlerimden eğilip kalkiyorum mecburen ağır değil ama biseyler almak için bunlar iç dikislere falan zarar verir mi? Birde normal dış dikisimin kabukları düştü artık daha açılır mı? Minik bir göbek sarkma olayım var çünkü ama çok şükür dikkat ettim hep kuru tuttum sürekli falan sonra krem veri doktorum daha hızlı iyileşir dedi dediği gibi kabuklar düştü hatta ama evet kapandı daha açılmaz diyebilir miyim? Ne zaman tamam şimdi rahat rahat hareket edebilirim dediniz hissettiniz? Cok soru sordum uzun oldu kusura bakmayın lütfen ihtiyacım var tecrubenize💐🥰
solfamire Bende sezeryan olalı 17 gün oldu çok şükür o şiddetli acılar geçti. Ara sıra jilet kesiği gibi anlık bir acı oluyor ama dayanılacak bir durum o da.
miniklerinannesii00 Yani 5 gün çok normal ağrı olması . Ben ayağa kalkarken çok zorlanıyordum. Bol bol yürüyüş yapın ağır kaldırmayın . Gün geçtikçe daha da iyi olacaksınız
basak1336 merve034 canım ben 4 5 gün sonra tüm ev işlerimi yapıyordum . Eğildim kalktım ister istemez ilk başlarda insan pinpirinkli oluyor ama zamanla o geçti😂 valla 20 günden sonra çok şükür tamamen neredeyse geçmişti. Bol yürü canım evin içinde bile olsa ben çok faydasını gördüm banyoyu ayakta yap. Banyo yaparken temiz beyaz katı sabunu elinle köpürt o dikiş bölgesini hafif yıka bana doktorum böyle söyledi bende uyguladım.Doktorum batikon ve krem sür demişti ilk zamanlarda günde üç defa sürdüm sonra gittikçe azalttım. Dikişlerin açılacağını sanmıyorum. Banyodan sonra kurut kremini sür. Göbek sarkma olayı maalesef oluyor sezaryende canım benimde var. Ve göbeğimin üst tarafı hâlâ uyuşuk hissiz orası, bir süre böyle olıyormuş Kafana hiçbir şeyi takma zamanla her şey geçiyor 🥰
Miracle_ canissmom benimde 2 ay 22 günlük aynı durum bendede var çok iş yapinca misafir gelince felan ufaktan yaram olduğunu hissediyorum aklım orda oluyor öyle büyük bir acı degilde, sisligi gitti düz yara, dikislerimi bilmiyorum gizli dikisti çünkü daha regl olmadım iliskiyede daha girmedik sizde durumlar nasıl 😊
canissmom Miracle_ benim dikişler de öyleydi doktora kontrole gittiğimde normal olduğunu söyledi, ben bir kez oldum regl. İlişki konusunda da düşünemiyorum bile korkudan 😂😅eğilip kalktıkça sızı hissediyorum ben de, ya da ev işleri yaptıkça arada kendini hatırlatıyor sağ olsun😅
deniz4848 Hepsi geçecek 😊 1 ay 28 gün olmuş 2. Sezaryen doğumum ben pek ağrı sızı yaşamadım çok şükür yattım bile diyemem ama ilkinde böyle olmamıştı karnım hâlâ çok uyuşuk
merve034 basak1336 Ay Allah razı olsun valla ben mi abartıyorum diyorum millet 40 çıkana kadar yat diyorlar ama metal olarak olmuyor bebeğime bakmak istiyorum yemek yapmak istiyorum yormadan tabii 😄 acaba bagdas kurmak falan sakıncalı mi? Yan oturmak falan? içimi çok rahatlattiniz gerçekten çok teşekkür ederim 💐💐
Miracle_ canissmom yaaa bir an mutlu oldum ben kendimi böyle sanıyordum gececk inşallah şükürler olsun bebislerimiz olduya ❤️
basak1336 merve034 kendini iyi hissediyorsan neden yatasın ki hiç dinleme insanları birde sezaryende yatmak hiç iyi değil yürümek çok faydalı. Valla canım ben 4 5 gün sonra yan da yattım bi sorun olmadı. Kalkarken yatarken dikkat et o kadar yani. Sırt üstü yatmak daha zor geliyordu kalkması ayrı zor oluyordu.
merve034 basak1336 kalkarken bacaklarımı aşağı atıp ellerimden destek alıyorum bazen çok kolay oluyor hiç acı sizlama olmuyor ama bazen canım acıyor yanıyor ters bir hareket mi yaptım zorladım mi diye ama bunlar normalse tabii dediğiniz gibi bu bir süreç 🥰🥰🥰
hak24 Ben 3. Gün hastaneden cıkınca araba sallandıkça dedim ki hiç geçmeyecek galiba ömür boyu arabaya binmem😂 bebisin 10. Gününde sarılık icin kontrolü vardı arabayı ben kullandım öyle gittim hastaneye cok az ara ara yanma gibi his geliyodu o kadar 15. Günde hiç ağrı sızı kalmadı 30. Günde safra kesesi ameliyatı oldum ona rağmen sezeryan kesiğim hiç acımadı hiç kesilmemis gibiydi. Bilmeyenler icin safra kesesi ameliyatında göbüsü sisiriyolar iceride rahat calısmak icin buna rağmen hic sızı bile olmadı. Suan bebek 3 ay 23 günlük doğum yaptığımı bile unutuyorum bebeği görmezsem😂 geçecek güzel anne 🩷 ekliyim bir de herkesin söylediği gibi kesinlikle yürüyüş ben hastaneden cıkana kadar o kadar cok yürüdüm ki kalkabilirsin dedikleri an canım acıya acıya yürüdüm ama o yürüme öyle iyi geldi ki acıyı sızıyı hep azalttı.
sevvalllt Bu gün tam 24.gündeyim ilk 2 gün gerçekten zordu ama sonrasında bende bol hareket ettim hareket ettikçe daha iyi hissettim yattığım zaman kalkması çok zor oluyordu, yemek yaptım, temizlik yaptım ve şuan dikişlerin olduğu kısımda hafif bir ağrı var, göbek ve çatlaklar canımı sıkıyor okadar 40+2 de bebek kilolu olduğu için planlı sezeryan oldum rahimdeki kanın şimdiye kadar bitmesi gerekiyormuş bende de ara ara az bir şekilde devam ediyordu ama kontrolde içerde baya kan olduğunu söyledi doktor onu boşalttılar pazartesi günü o gün biraz ağrım oldu sonra oda geçti ama ilk günler hiç geçmeyecek gibiydi gerçekten 😂