Merhabalar , kızım neredeyse 2 yaşına girecek memeden ve emzikten kesmek istiyorum ikisini aynı anda mı yapmalıyım yoksa önce memeden sonra emzikten mi kesmeliyim çocuğum strese girer mi ? Birde siz nasıl kestiniz memeden yardımcı olur musunuz bebeğim çok düşkün memeye sürekli öpüyor kokluyor seviyor nasıl keseceğim tavsiye verir misiniz anneler ❣️