Kızlar Dört beş gün önce aşırı kaşıntıyla birlikte alerji başladı . Sebebini bilemiyoruz . Doğum yapalı 10 gün oldu. Çocuk doktorum çocuklara geçmez dedi emzirmeye devam ediyorum . Ama iki gündür o kadar fazlalaştı ki kaşımaktan her yerim yara ve bütün vücudum kırmızı kabarcık. Cildiyeye gittim hamilelik sonrası stres ve hormonal değişimler olabiliyor dedi krem ve ilaç yazdı emzirmeye devam edebilirsin dedi. İlacn adı avil. Prospektüsünden üç dört yerde emzirirken kullanmayın yazıyor . İlacı içmedim ama kalınmakta duramıyorum uyuyamıyorum her yerim yara . Şimdi içtim dayanamayıp ama bu süre içinde emzirmemeli düşünüyorum. Ne diyorsunuz? Buzlukta sağılmış sütlerim var meme + mama gidiyorduk böyle idare etsem mi? Yoksa emzirsem mi? Yarın başka bi doktora daha gidicem.