akdogan42 doğal şeyler kullanıyor musunuz? Ben ilk doğal olanlr deniyorum özellikle çok ağır bir hastalık değilse antibiyotik de çok iyi bir şey değil çünkü.
Akgünlük sakızı var bunu bir tavada eritip yakıp dumanını bir pamuğa çektiriyorsunuz göğüs bölgesine ve sırt bölgesine koyun uyumadan önce faydasını görürsünüz Youtube dan bakabilirsiniz yapılışına. Birde hava nemlendirici kullanmanızı öneririm buda biraz daha rahatlatır.
Böyle gribal durumlarda kozalak şurubu var ondan kullanabilirsiniz benim bebeğim sizin bebeğinizin ayını biraz geçmişti şekersiz olmasına dikkat ederek almıştım ve faydasını gördüm.
Birde bal+sarımsak+limon kürü var instagramda hastalanmayan çocuk sayfasında bununda faydasını gördüm 1 yaştan önce bal yasak olduğu için yoğurt+sarımsak+limon olarak yapılıyor doğal antibiyotik niyetine birde udi hindi yağı var pekmezle karıştırıp onuda içirebilirsiniz onunda çok faydası var 🌸