twinboymoms ben de bebeğim gece rahat uyusun diye 6dan sonra yatırmıyuordum ama gece zor uykuya dalıyordu. Öyle yapmayı bıraktım. Uyumak istiyorsa uyutdum. 9da 10da kalkıp süt içip yine uyuyor daha kolay uykuya dalıyor. Kendileri rutin koyuyor bence, ben bozunca kafası karışıyor gibi.