Benim de çocukluğumdan beri kendimi bildim bileli elim ayağım hep su sizi çok iyi anlıyorum defter kitap buruş buruş oluyor. Bi iş yapmam gerekiyor elim su gibi çok zorlanıyorum. Üniversite sınavı zamanı botoks yaptırdım ama bi ay sonra geçti etkisi başka da bilmiyorum artık alıştım böyle yaşamaya ama keşke geçse :(