Kızım 6.5 aylık . Babıldamaya başladı ve ba ba ma ma demeye çalışırken sol taraf alt dudağı çok fazla kayıyor. Çocuk doktoru Nörolojiye yönlendirdi. Nörolojik bir problem çıkmadı fakat doktor asimetrik ağlama sendromu olduğunu söyledi. Suan ağlarken belirgin bir kayıklık yok sadece konuşmaya çalışırken oluyor. Başına gelen var mı nasıl ilerledi bilgi verebilirseniz sevınırım