1anneem Kızlar ertesı. Gün hapı. İçmiştim adetım çok erken olmuştu normalden şimdi 2 cı adetı olmam. Gerekıo olmadım testler negatıf bu denli. Gecıkmesı normalmi
kbrakayaa Ertesi gün hapı ile hamile kalmıştım postu görünce yazmak istedim sadece🫢😀 yani kesin bir çözüm değil maalesef