Öncelikle merhaba herkese. Bebeğim neredeyse 6 aylık. Son 2-3 aydır deliksiz uyku çekebilmek adına bebeğimi ayağımda, kucağımda uyuttum. Ve uyuduğu yerde kaldı. En fazla koltukta uyuyor. (koltuğum geniş ve yumuşak. Set zeminde yatması gerekmesine rağmen çok rahat ediyor burada.) E ben de onu bırakmamak için koltukta minicik yere kıvrılıp yatıyorum. Ya da ayağımda uyuyorum. Şimdiye kadar sorun yoktu. Ama artık dönmeye yuvarlanmaya başladı. Beşiğe koyuyorum imkanı yok uyumuyor. Sürekli sağa sola dönüp ayağını başını vuruyor. Yatağımı özledim ya. Ben napıcam yardım edin Allah aşkına. 🥺