iki_prens_annesi_ jasminegms gastrit dediğiniz mide yanması mı veya yediginizin sürekli ağzınıza geliyr gibi olması mi bende şüpheleniyorum kendimden ama hortum atarlar diyolar korkuyorum
komik jasminegms soguk sutu 3 ydumda icin bide elma yiyin normal kirmizi sari elma yesil eksi olmasin geciryo rennie iciyorum ben 2 tane fayda etmiyo elma ama net cozuyo bende