Herkese iyi geceler. Arkadaşlar benim eşim memur, kadrolu fakat zorunlu görev süresi 2026 Mart ayında dolmuş oluyor. Ben de sınava hazırlanıyorum. varsayalim ki (inşallahhh) atanirsam 2025 Eylül ayında MEB akademiye başlamam gerekiyor. Her şehirde de olmuyor sanırım. Benim durumumda olanlar var mı? MEB akademi süreci başladığında eşim tayin hakkı istese çıkar mı?