elftty Kızlar emzirrken hiç kullandiniz mi kulllnlyot mu etkileri nasıl en çok satanda merak ettim ururunu gerçekten iyimi
Deletedmom_206 elftty Bebeğime biberiye ve papatya suyunu kullanıyorum 1 senedir. Emzirmiyorum o sebeple o konuda bir şey diyemem. Ama kesinlikle etkili bir ürün.
tugces09 elftty ben urban care in biberiye ve karanfil serisini aldım şampuan, suyu ve sütü. %99,5 doğal diyor ama hiç arastirmadim emzirirken kullanılıyor mu diye🙊 henüz kullanmadım gerçi yeni geldiler. Saçlarım aşırı dökülmeye başladı bebeğim 4 aylık
oykueyluly ilaxidexi bende emziriyorum 1 aydır saçlarım fena dökülüyor ilk defa bu kadar döküldüğünü biliyorum avuç avuç alıp kullanmak istiyorum işe yarar mı diye düşünüyorum
elftty Deletedmom_206 teşekkür ederim cnm benim çok saçlarım.dklyor.ya yani ve o kadar güçsüz ki anlatamam olmayack gni bsy.kullnamdan
selinnkk Bade natural değil de gratisteki 3lü seti kullanıyorum. Hiç uzamayan saçlarım 3 buçuk ayda 4 parmak uzadı, doğumdan sonra açılan yanlarda yeni saçlar çıktı. Aşırı memnunum. Emziriyorum.
ilaxidexi oykueyluly ben de o pozisyondayken kullanmaya başladım bana çok faydası oldu inşallah size de olur 🙏🏼
ilaxidexi bitboylum bende kullanmaya başlayınca etkisini gösterdi şu an sanırım 3 ya da 4. şişemdeyim bir sürü yeni saçım da çıktı dökülmem de normal seviyeye geldi hatta baya az şu an