tarcinlikurabiye Kızlar teyzem ultrasona girdi ve sonucunda birads 1-2 , memede aşırı yoğunluk d tipi yazıyor . Rafyolog durum ciddi demiş . Nolur bi anlayan, başına gelen varsa söyleyebilir mi