canimoglum55 Kızlar bebegim kolik ve papatya çayına başladım bebegimi sakinlestirsib ve uyku yaapsin diye mesela kaç kere icmwm lazım günde şuan içtim emzirme yaptım bebegim uyudu şuan bida ne zaman içmem lazım uyanmadan önce hep içmem mi lazım??
canimoglum55 3kedili2bebekli valla cnm günde 1 fincan içiyorum ama.bebegim hep uyuyor normal mi bu korkuyorum uyumuyordu normalde