Hanımlar merhaba
bugün öğlen oğlumda kusma başladı ama öyle normal bir kusma deil şuana kadar 5 Kez kustu lavabo dolusu kusuyor nerdeyse doktora götürdüm üşütme filan deil takip et yediklerine diyet uygula dedi zaten geçen haftadan da griptik yeni iyleşmişti zayıflamışda dedi yoğurt kraker muz yağsız sebze et tarzı elma püresi yedir sadece dedi küçükde bi hap verdi orda ağızda eriyen yarın içinde bir tane verdi tamam neden olduğunu net olarak oda anlamadı anladığım kadarıyla çünkü kusma dışında ekstra bişey yok sadece ilaçtan sonra bir kere isal olarak yaptı yemek yemio zaten hasta olduğundan buyana şimdi kustu uyudu tekrar olur die başını bekliyorum böyle bir sorun yaşayan oldumu nasıl bir çözüm buldunuz ayrıca kusacağı zaman balgamlı öksürük oluyor ve sonrasında kusuyor buarada 11 buçuk aylık oğlum