Mnli zeynep-do97 enzanın koltuklarından memnunum doğtaş da öyle iki evde bunları kullanıyoruz bellona istikbal de yılların markası ama onlar biraz tasarım olarak eski moda geliyor bana
livanurvealpinannesi61 lucifermorningstar ilk defa duydum bana da herkes çilek mobilya önerdi. 4 yıl olacak kullanıyoruz hem yatak hem dolap. çizilmiyor bile. Bence en kaliteli çilek mobilya aşırı iyi