Samyeli60 neresinde oluyor isilik gibi boynundaysa bizde öyle sorun yaşadık alerji diye korktum test falan yaptırdım bi şey çıkmadı atopik dermatit dedi alerji doktorunuz geçip tekrarlıyordu alerji olabilecek tüm gıdaları vermedim ama geçmeyince onlardan kaynaklanmadığını emin oldum. Sonra baktım ki o ara leke çıkarıcı kullandım bide deterjan değiştirmiştim ama yine organik olanlardan doktor bana tozdan polenden deterjan da olabilir demişti iki kez durula kıyafetleri dedi birde beyaz sabun rendele dedi bende dediğini yaptım ama çamaşırları elimde boll su ile duruladım şu anda geçti. Birde doktor bu gibi yenilemelerin az nemlendirmeden kaynaklı olduğunu söyledi tüm vücut sabah aksam nemlendirin artı bölgeselse 4-5 kez o bölgelere yoğunlaşın