Doğduğundan beri uyutmak çok zor başlarda ayağımda sallayarak uyutuyordum bi süre sonra ayağımda sallıyordum bir saat tam yerine kıyuyordum uyanıyordu sonra hamak aldık ondan sallıyordum on gündür de yanında uzanarak uyudu sonra yerine bıraktım ama bi kaç gün önce uyutmaya çalışırken kustu korktu mu bilmiyorum üç gündür akşam uyutmaya gelirken kıyamet koparıyor asla gelmek istemiyor ağlıyor hamağa koyunca susuyor ama çok üzülüyorum yine hamağa geri döndüğümüz için 😕