teachermom5 Kızlar bugün aldım ama pes peşe ölctük hepsinde başka gösterdi ateş olcerde mı sıkıntı var yoksa pes peşe olctuk diye mi
myarenb teachermom5 temassızlar bana hiç güvenilir gelmiyor ne marka aldıysam öyle farklı sonuçlar çıkardı 4,5 senedir koltuk altı kullanıyorum o yüzden
teachermom5 myarenb kulaktan iyi dedikleri için aldım ya koltuk altından ölçmek zor oluyor gece uyanıyor falan
dryglgl Alından ölçerken biraz mesafeli ölçmek gerekiyor doğru sonuç için buna dikkat edince bizimki her seferinde aynı ya da yakın sonuç gösteriyor kulak içinden de ölçtük bir sıkıntı yaşamadık hep aynı ya da çok yakın ölçüyor
teachermom5 dryglgl evet alnına çok yaklastırınca daha yüksek çıkarıyo sanırım ondan kulak içine de degdirmek gerekmiyo mu biz de iki kulakta farklı sonuç veriyo anlamadım
mahseb Ben bilinmedik markalara ateş konusunda hiç güvenmiyorum ya. Temassız vardı hep yanlış gösteriyordu kızım ateşlendi koştur koştur Braun aldık şükür rahatız hep sabit ölçüyor