hopdedik ley_la benim de canımm diye kayitli, ama canim kelimesine ben cok onem veririm, gunluk yasantimda kimseye bu sekilde hitap etmem, cogu kisi canim kelimesini herkese kullanir ama ben can kelimesinin onemli oldugunu dusundugum icin kullanmam kimseye
2133ayse2133 ley_la benmki değişiyor 😂😂 o anki ruh halime bağlı şuanda aramz bozuk kaynanamin oğlu diye kayıtlı😂
Mathilda_ ley_la kocam🖤 böyle kayıtlıydı eltim gördü oda aynısını yaptı bıktım artık ne yaparsam aynısını yaptığı için ismiyle kaydettim 😂