Iyi aksamlar kizlar,
Ayin 2sinde esim goreve gidiyor ve belki haftada bir gun gelecek. Yanima gelebilecek kimse yok, her seyi denedik bulamadik (para bile teklif ettik bazi akrabalara). Bende gidemiyorum, evde kalmayalim.
Bebisim 9.5 aylık sizce tek basima atlatabilir miyim?
Geceleri bin kere kalkiyor ve genelde zombiden halliceyim.
Bir de tek basina yikayanlar nasil yikiyor?
Bugun kuveti denedim olmadi.
Normalde duşa giriyorum, sandalye koydum. Yikiyorum sonra esim alip giydiriyor, ben dus aliyorum.
He bir de ben nasil dus alicam 😂 cunku bazen gece uykusuna gecip 15 dk sonra da uyaniyor.
Yardim edinnn, sizin fikirlerinize ihtiyacım var.
Simdiden tesekkur ederim ❤️