bittercikolata__ Karla Ben elimi yakmayacak kadar suya bulaşık makinesi tableti atıyorum eritiyorum parlatıcı koyuyorum biraz bezi sıkıyorum tencere kapağı ile siliyorum tertemiz oluyor. Ama elinize eldiven giyin makine tableti mafediyor eli çünkü
Mircet Karla silmiyorum yıkıyorum.A101 gelen simbo halı yıkama makinesi aldım.cok memnunum mis gibi kokuyor
maybeybi Bir-prens-annesiii yaa tabiki temiz tutmalı 😁 benim koltukların kılıfları her yeri çıkıyor ben çıkarıp yıkadığım için silmiyorum ama çıkmasaydı siler miydim bilemedim 😂
Bayancorek Karla biraz arap sabunu, beyaz sirke ve Viking in pembe çok amaçlı temizleyicisi(harika kokuyor hep elimdedir).
Minnakordek Karla ben sildikce daha da beter oldu sıcak cikolatalar döktük süt vs yikattim yılda bir yikatirim yeter biktimmmmm😂😂😂😂 birde krem rengi sildikce iz kalıyor hep kirli gibi duruyor