kumrukus Bebeğim 4 aylık oldu bu zamana kadar hep sağımla ilerledim sütüm de gayet iyiydi ama son 1 haftadır ciddi azalma olduğu için buzlukta sakladığım 10 paket anne sütüne dadanmıştım suyunu çekip 2 pakete düşünce anladım ki ters giden bir şeyler var sağımı hiç bırakmamama rağmen azaldı yediğim içtiğim her şey aynı bugün 70 ml süt çıktı misafirlikteydik doymadı ve bonus olarak aşı olmuştu burada elektrikler gitti istesemde sağım yapamadım sütüm bitti stresi daha çok azalttığı için doktoruma da sorarak mama vermeye karar verdim 90ml mama yapıp vermemle bitmesi bir oldu sanki hep mama içiyormuş gibi yüzünü dahi ekşitmedi hatta bitti diye ağladı bebeğim zaten çok iştahlı aylık 1 kilo 1 kilo alrak devam ediyorduk içime çok oturdu belli edemiyorum şuan etrafa ama ağlamamak için zor tutuyorum kendimi meme tutması zaten benim için berbat hissettiren bir durumken bir de mama vermeye başladım Allahım bebeklerimiz sağlıklı mutlu olsunlar 🙏🥹🥲
karaniremm kumrukus 6 ay sağdım sonra kendi istediğimle bıraktım mamaya başladım abartma bisey olmaz sütün geldikce ver mamayıda ver mis gibi ohhh vicdan azabı cekme ya herşey gecicek 🌺💜
mineksu kumrukus Korkmanızın aşırı gereksiz olduğu bir durum başınıza gelmiş ne de güzel gelmiş.Çok şükür bebeğinizin karnı doyacak.Böyle düşünün lütfen.Bende 6.aydan itibaren meme mama devam ediyorum.Keşke daha önce mamaya geçseydim.
asennaa Mama öcü bir şey değil ya, yetersiz kalındığı noktada verilecek tabi çok normal, bunun için kendinizi kötü ya da yetersiz hissetmeyin.
cakirgulhan mineksu her süt sonrası mama veriyo musunuz? Biz daha 18 günlüğüz her 2 saatte bir 60 cc anne sütü içiyor (biberonla veriyorum çünkü memeyi kabul etmiyor) ama doymuyor yalanmaya devam ediyor az önce 60 cc anne sütü sonrası 60 cc mama verdim ilk defa hemen bitirdi. Açıkcası kafam karıstı her süt sonrası mama verecek miyim?
kumrukus mineksu süreç benim için sancılı oldu ilk zamanlar çok zorladım çevre baskısı vs herhalde benimde tek temennim bebeğimin doyması teşekkür ederim 🙏 🥰
mineksu cakirgulhan Doktorunuz mu mamaya geçmeniz gerektiğini söyledi.? Yenidoğanda bebeklere göre değişiyor.60-120 arası içiyorlar.Siz 60 anne sütü veryorsanız büyük ihtimalle doymuyordur.Anne sütünüzü 90 a çıkarıp bir de öyle deneyin.Anne sütünüzü mamayla da karıştırabilirsiniz.Yani diyelim ki 120 ml içecek se 60 anne sütü 60 mama yapıp tek biberonda verebilirsiniz.O şekilde kafanız karışmaz.Ben oğlumda 1 ay emzirebilmiştim sütüm çok çok azdı o zaman.Doktorumuz ne kadar anne sütün çıkarsa çıksın yaptığın mamanın içine koy ver demişti.
cakirgulhan mineksu doktoruma ulasamadım kendisi izinde yarın dönecek sabah gideceğim. Çocuk artık açlıktan aglama krizlerine girdiği için ilk defa mama verdim. Ne yersem ne içersem 60 dan yukarı cıkartamıyorum sütü bu gecelik napmam gerektiğini bilmiyorum sadece :(