kizlariminannesi Koreaco serumlarini bütün fenomenlerde görüyorum ve çok ovuyolar yakinimin tanıdığı da kullanmış 1 tek o beğenmemiş bende almak istiyodum kafam karıştı gerçekten de ise yarıyor mu güzel mis
Kuzularinanasi kizlariminannesi hic kullanmadim acikcasi reklami yapilan urunleri de kullanmam heleki fenomenlerin.yillardir la rohce posay dan sasmam.yuz temizleme ,gunes kremi ,nemlendirme ozellikle yuz icin bundan baska kullanmam.tavsiyem la roche posay
NariNariKiminYari kizlariminannesi bu kadar ucuz olan bir ürünün içeriği kim bilir nasıldır ? Cilt şakaya gelmez batırır yüzünü
karaniremm kizlariminannesi aldım 1 kere sürdüm çöp meğerse dandikmiş cildim tamamen bozuldu kore ürünleri güzel normalde ama bunlar kore cakması sakın alma bende var duruyo öyle cildimde sivilceler çıktı tamamen kandırmaca
elca kizlariminannesi bence ciltten cilde göre değişiyor ben purest alıyordum hep ama denemek için bunlardan da aldım ve purestın yapmadığı etkiyi yaptı cildim Işıl Işıl oldu herkes ne kullandığımı soruyor ben çok memnun kaldım
kizlariminannesi Kuzularinanasi yorumunuz için teşekkürler bilmiyorum nereye baksam o serumlarin reklamını görüyorum ve hepte öncesi sonrası yapmışlar çok hoşuma gitti benim de renk esitsizligim var onun için almak istiyodum
kizlariminannesi karaniremm öncesi sonrası yapiyolar ya resmen inanmıştım peki sizlerin var mı öneriniz renk tonu eşitleyici veya ton açıcı Bi krem
kizlariminannesi elca sizde haklısınız herkesin cildi Bir değil şuan iyice kafam karıştı öncesi sonrası yapiyolar ya inandım çokta hoşuma gitmişti şuan burda iyi değil sakın alma diyenler de var iyice kararsiz kaldim
karaniremm kizlariminannesi hayır tamamen yalan ben alkollu tonikle temizliyorum daha sonra gül suyu ile siliyorum ve her hangi bi krem ile nemlendiriyorum
bitboylum kizlariminannesi fenomenlerin hepsi övüyorsa reklamdir o canım onlar para almadan kendilerini bile övmez