Cansubbk benmde 49 günlük bebeğim var bendede elektrikli var ama bu makineler herzaman aynı performansı göstermiyor ben göğüslerim taş gibi olduğı zamanlar bazen tek göğüsten 90ml çıkıyo güzel sağıyo bazende taş gibi olmasına rağmen 2 göğüsten 60ml anca çıkıyo..bebeğin emdiğiylw kesinlikle bir değil denedimde mkıneden sağıyorum çıkmıyodu bebeğime verdim sankı fışkırıyomuş gibi loklok emdi içti 😀 zaten bebekşerin emiş gücü makineninlinden 10kat daha güçlüymüş yanı süt kalmadı diyw düşündüğümüzde bile bebekler emerek süt çıkarıyo