Selimoglu10 2 aylıkken odalarına geçirdim ama hala ayakta sallanarak uyudular 4 Aya kadar sonra böyle olmaz dedim ve uyku saatlerinde yataklarına bıraktım anlattım benim onları gördüğümü duyduğumu uyku saati olduğunu sallanmalarına gerk olmadığını bıraktım ve çıktım odadan ağladıklarında ilk 2 dk da gittim kucağıma aldım kucakladım öptüm sakinleştim tekrar bıraktım çıktım ağladıklarında bu sefer 5 dk bekleyip öyle gittim yanlarına bu sefer kucağa almadım sadece saçlarını okşadım anlattım çıktım ağladıklarında 10 dk bekledim gittim yanlarına dokunmadan uyku oyuncaklarını verdim anlattım yine ve çıktım ve uyudular 2 gün sürdü 3 cü gün yataklarına koydum çıktım kendileri uyudular ağlamadan ilk kızıma da öyle yapmıştım onda da başarılı olmuştu geceleri uyanıyorlardı çok sık ama desteksiz uyumayı bildikleri için benim müdahale etmeme gerek yoktu kendileri tekrar uyuyorlar dı şimdide öyle gece uyandıkları oluyor su içmek için suları yanlarnda zaten içip tekrar uyuyorlar. Gündüz uykularında bazen biraz kendi kendilerine oynuyorlar yatakta sohbet falan ediyorlar ve uyuyorlar ben yatıedıkran sonra bidaha odaya gitmiyorum kendileri biraz sağ dönüyorlar biraz sola falan derken uyuyorlar. Uyku arkadaşları var bebeklikten beri onlarla uyurlar sütlerini veririm uyku arkadaşlarını öperim ve çıkarım