ballibadem_ yaklaşık 8 yıldır iphone kullanıcısıyım ve bu telefonun en nefret ettiğim özelliği bu yaşadığınız şey, yani foto videoları yedekleme işkencesi, ki bilgisayarımı da mac aldım işler kolaylaşsın diye toplu foto aktarmalarda asla bir kolaylık sağlamıyor macbook. Resmen zorla icloud satın aldırmaya çalışıyor iphone kullanıcısına. Ben şey yapıyordum eski uzun yıllar kullandığım iphone 7 de, foto videoları yedekleyip numaralarımı da gmaile yedekleyip telefona format atıyordum, ancak o zaman düzeliyor hafıza kendine geliyor, yoksa çok dolu bir iphoneda istediğiniz kadar silin hafıza asla sildiğiniz kadar düzelmiyor formatlamadığınız sürece. Ben de tam 2 yıldır 128gb iphone 13 kullanıyorum henüz o hafıza dolmasını yaşamadım ama yakındır🥲