Aselinannesi0655 merhaba , benim bebeğim de çok kıpırdar ayakalarını karnjna da çekiyor 5 aylık gazı bitmedi mi anlamıyorum kendi gaz çıkarışına da uyanıyor, son zamanlarda sadexe memede uyuyup sakinleşiyor. sizce eğitim bizde işe yarar mı ? gece 3 ten beri ayakatayım saat 7 oldu hep destek istiyor ya kucakta tutacağım ya ayakta hafif sallayacağım derin uyurken bile elim karnında olunca duruyor