iyi akşamlar,
bebeğim 22 günlük başta meme reddimiz vardı. biberonla sağdığım sütü veriyordum. kaşık biberon vs. çok zor oluyordu. Son bir haftadır meme tutmaya başladı. bazen 15 dk bazen 40 dk memede kalıyor. duruyor, emiyor, uyuyor,uyanıyor,emiyor.
Ama ben bazen anlamıyorum. Sütüm tazyikli parmağımla ufacık sıkayım akıyor hemen. Bebeğimde emebiliyor mudur. bazen sanki sadece emme hareketi yapıyorda yutmuyır gibi. nasıl anlayacağım. brn yine her emme sonrası biberonla sağdığım sütlerden veriyorum 60 cc falan