Acilinbengeldim Ben altına yufka açılıp arasına ıspanak, üstüne de yufka konulandan yapmak istiyorum nasıl olcak kızlar ya yufka kalın mı olması gerekiyor o zaman beze ne kadar büyüklükte olmalı?
tazecikanne45 Acilinbengeldim oklavayla açmak zahmetli oluyor ve kalın oluyor. yağın içinde dinlendirip elinizde açarsanız daha kat kat daha güzel oluyor.
tazecikanne45 Acilinbengeldim ya da büyük bi beze alıp yağlayıp yağlayıp katlıyosunuz o da güzel oluyor bakın netten tariflerine
Cicektebenimcicekligunlerde Acilinbengeldim Çarşaf böreği gibi yağda bekletip elle alması daha kolay geliyor bana.. Oklavayla beceremiyorum.😄 Birde gecen miföyü yumuşayınca merdaneyle inceledim. Altta ve üste normal yufka aralarına milföy ortaya harc koyup tepsi böreği yaptım. El acması börek sandılar.😃
yaraliceylanim Acilinbengeldim 😅😅sarıyo ama he 🤣şaka bir yana nasıl yapmak istediğinizi ben çok anlamadım en alta yufka sonra el açması hamur mu üzerine
Acilinbengeldim tazecikanne45 ne kadar yağda dinlenecek acaba hiç bilmiyorum biraz ayrıntı verir misiniz
Acilinbengeldim yaraliceylanim hayır canım alta ve üste yufka şeklinde düşündüm diğerini sanırım pek beceremem. Ben okudugum 4-5 yufka açıp aralarını yağlayıp onu bir yufka haline getirmek ama çok zahmetli olacak
yaraliceylanim Acilinbengeldim aslında zahmetli değil de alışkın değilseniz zor gelir şu şekilde yapın bir tık kalın çok kalın olursa hamur olur çok ince olursa da kıtır kıtır olur tepsinize göre de konuşmam lazm mesela ben portakal büyüklüğünde iki bezeden yapıyorım oklava ile açıyprım en üste ortadan küçük bir delik açıyorım çiğ kalmasın diye
Acilinbengeldim yaraliceylanim hah yaşayın bu bilgi bana yeterli😂 normalde birazdan başlayacaktım ama şimdi ıspanakları yıkamak da ayrı zahmet ben çok pimpirikli oldugum için ince ayrıntısına kadar yıkıyorum bu sefer çok su gidiyo leğene koyup yıkasam gene en son sudan geçiricem çok vakit alıcak yarın başlarım inşallah 😅😅
yaraliceylanim Acilinbengeldim pimpirik değil en güzeli bende öyleyim çünkü ıspanak gibi besinler aşıro kum tutuyo ön lere yıkasan onbirinci de yine kum çikiyor bol sirkeli suda bekleyip tek tek yıkayın şimdiden afiyet olsun ❤