Tog tablosunda belirtilenlere göre giydirdim ama hep aksi oldu. Odasının derecesı genelde 22-23 1.6 tog kısa kollu zıbınla gıydırdıgımde sabaha karşı uyandı baktım göğsü sırtı soğuktu, üzerine ınce bir battanıye attım ısınıp uyudu çocuk. Hava 10 derecenın altına ındıyse sabaha karşı ıster ıstemez bir üşüme geliyor insana, ben kendım 22 derece odada tisortlü pijama takımı üzerine yorgan çekiyorum doğrusal olarak onu da o sekılde giydiriyorum artık.
2.5 tog içine sadece sıfır kol zıbın gıydırıyorum gayet rahat edıyor. Bu biraz cocugunuzun vucut ısısına göre ayarlayacagınız bir durum bence