Kızlar merhaba bebeğim 1 yaşında normal de bize vuruyor bizde bunu alışkanlık yapmasın diye yanlış olduğunu belirtiyoruz vurmamasını söylüyoruz cici yaptırıyoruz tek çocuk çok fazla çocuklarla bebeklerle bir araya gelen bir bebek değil çevremde çok çocuklu kimse olmadığı için bugün misafirim vardı ve 2 çocuklu benim çocuğuma ikisi de vurdu itti zarar veriyorlar bildiginiz ve oyun oynamak istemedi onlarla tam yaklaşıyor vuruyorlar o kadar üzüldüm ki hiç savunamadı kendini sesimi de çıkaramadım ayıp olmasın diye ama çok zoruma gitti benle aynı durumda olan var mı siz neler yapıyorsunuz böyle durumlarda yardımcı olursanız sevinirim