Audrey_ benim de 13 günlük bebeğim, bende o kadar zorlanıyorum ki. Hem bebekli hayata adapte olmak, hem uykusuzluk, tuvalete bile uyumasını bekleyip öyle gidiyorum. Gerçekten çok zormuş, Allah yardımcımız olsun🙏 geçici süreçler ama insan çok yıpranıyormuş