Gamze_cnky1 Arkadaşlar havale genelde tekrarlarmış , bebeği küçükken havale geçirip 6-7 yaşına kadar bi daha hiç havale yaşamayan var mı ? Yani bebekken bi kere yaşayan , sonra bi daha da yaşamayan ?
sencokbiliyon Gamze_cnky1 Ben havale geçirmiştim. Ve hatırlıyorum da. 5 yaşında filandım. Yüksek ateşe bağlı olmuştu bende. Bir daha da tekrarlamadı. 3. Defa olduğunda nöroloji görsün diyorlar.
Snp57asel Gamze_cnky1 benim kızım 17 aylık yüksek ateşle 3 kere geçirdi Bi daha olur mu diye çok korkuyorum nörolojiye gittik eeg de bisey çıkmadı havale geçirmesin diye de epixx diye şurup verdi 2 ay sonra kontrole gidecez kendimde epilepsi var bende hap kullanıyorum dua ediyorum her gün ona bisey olmasın diye
Gamze_cnky1 sencokbiliyon Ya bu bilinmezlik çok kötü :/ kalıcı hasar bırakması da en korkunç tarafı. 1 kez oldu ama :((
Kubraoztrk Gamze_cnky1 benim oğlum 7 aylıkken geçirdi şimdi 29 aylık şükür daha olmadı bende çok korkuyorum hep diken üstündeyim en ufak ateşlenmesinde 🥲 ama kalıcı hasar bırakmayacağını söylediler bana 2 hastayene gittil aynı gün ikiside bırakmaz dediler çoğu genetikmiş zaten eşimde geçirmiş aynı zamanlarda 2 kez
Gamze_cnky1 Kubraoztrk Yaa çok sevindim. 1 kere geçirmesine ,ama 6 yaşına kadar tekrarlama olabilirmiş. Çok çok kötü bi an havale, sadece yaşayan bilir :(((
Kubraoztrk Gamze_cnky1 aynen babafa öyle dediler 6 yaşına kadar tekrarlayabilir diye ilk sorduğum herhangi bişey bırakırmı hayır bırakmaz yanlıl müdahale yapmadıpınız sürece demişti doktorlar
Gamze_cnky1 Snp57asel Kaç dk sürüyo ortalama 😢 havale anı gerçekten çok zor ,😣 kalıcı hasardan korkuyorum ben de 😔
Snp57asel Gamze_cnky1 kısa sürüyor ama o an ölüp ölüp diriliyorum rabbim Bi daha yaşatmasın kimsenin çocuğuna çok zor çünkü bende artık travma olarak kaldı en ufak şeyde panik yapıyorum kimseye göstermemeye çalışıyorum ama içim içimi yiyor
derinmoms23 Kıızmda yaşadık 2 kere 10 ay ve 12 ayında yaşdık allah kimseye yaşatmasın ateşli havale oldu diş çıkarma sürecünde yaşadım ama altta yatan sorunu bulmaya çalışın bizim kansızlık ve bağşıklık sistemi düşüktü bundan kaynaklı 37 derecede havale geçirdik . Ama allah şükür toparladı şuan 17 aylık eşim ve benim geçmişimdede var. Egg çekildi bir sorun çıkmadı ama doktorun dediği dikkat edin 37 dereceyi geçmesin ateşi dedi toplu kalabalık ortamlardan uzak durmamızı söyledi.
Gamze_cnky1 derinmoms23 Bizde 37 de havale yaşadık işte. Çok şaşırdık. Bilgisiz yakalandım açıkçası. Havaleyi hep yüksek ateş bilirdim. Evet kalabalıktan uzak tutup , enfeksiyon kapmamaları lazım , umarım başarırız yaa
annediyebiri Gamze_cnky1 ben 1.5 yaşındayken geçirmişim bir daha geçirmemişim doktor bir sorun yok tekrarlarsa gelin demişler
Gamze_cnky1 CafeChocolat Çok iyi yaa gerçekten , sağolun. Korktum kimse 1 kez yaşanmaz, tekrar edecek diyecek diye, ama yaşanıyormuş demek ki🥰
derinmoms23 Gamze_cnky1 başarın ve kan değerlerine baktırın bağşıklık sistemini güçlendirin dikkat edin . Doktorlar her ne kadar birşey olmaz desede sonuçları ağır olabilir çok dikkat edilmesi gereken bir durum.bebeğinizde ateş 37 olduğu zaman ateş düşürücü verin takip edin. Benim artık tik oldu gece gündüz demeden sürekli ateş ölçüyorum bebeğimde tuaflık hissettğim an takibinde oluyorum şurup vermem gerekiyorsa hemen veriyorum. Doktoruyla iletişimdeyim sürekli . Beslenmesine dikkat edin biraz zorlayın azda olsa yemeli. Takviye gıdalar alın ben mesela zühreana pektamin ve karadut özü hergün 4cc şırınga ile veriyorum istemiyor ama kandırıyorum bir şekilde veriyorum. Bebeğinizin kilosunu takip edin dediğin gibi kan değerlerini kontrol ettirin. Allah bir daha yaşatmasın çok zorlu bir süreç gözünüz üstünde olsun . Malesef ki büyüyene kadar allah yardımcımız olsun .